Παρασκευή, 19 Μαρτίου 2010 08:28
Ο Αυστραλιανός Οργανισμός Τουρισμού θα στηριχθεί στη συνεργασία εξεχόντων προσωπικοτήτων για την τουριστική προβολή της Αυστραλίας στο εξωτερικό, που θα γίνει κυρίως μέσω του διαδικτύου, των "social networks", αλλά και το "word of mouth".
Αναλυτικότερα, "Φίλοι της Αυστραλίας" θα εμφανιστούν σε 80 βίντεο, που θα αναρτηθούν σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, με βασικότερο το Facebook. Στα συγκεκριμένα βίντεο γνωστοί σεφ, περιβαλλοντολόγοι, αθλητές και καλλιτέχνες θα μιλούν για τους αγαπημένους τους ταξιδιωτικούς προορισμούς στην Αυστραλία.
Ο διευθυντής του Αυστραλιανού Οργανισμού Τουρισμού, Νικ Μπέικερ, είπε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν δώσει ώθηση στις εκστρατείες "από στόμα σε στόμα" (word of mouth). Η φετινή διαφημιστική εκστρατεία του Οργανισμού αναμένεται να δώσει βαρύτητα σε τέτοιου είδους μέσα.
Η ιστορία του Ελληνικού Χρέους...
Μέσω social networks η προβολή του Αυστραλιανού Οργανισμού Τουρισμού
Αναρτήθηκε από Παναγιώτης Μπαζιωτόπουλος στις Friday, March 19, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment