Η ιστορία του Ελληνικού Χρέους...

Στην μνήμη του Stan Meyer

Οι περισσότεροι απο εμάς έχουν πιστέψει οτι τα παιχνίδια με τις τιμές του πετρελαίου είναι αποτέλεσμα ελλείψεως ή υπερκατανάλωσης απο τον ανερχόμενο βιομηχανικό γίγαντα, την Κίνα.

Οταν όμως θα παρακολουθήσουν τα video που παρατίθενται θα αλλάξουν γνώμη και θα κατανοήσουν ακόμα και τους λόγους της δραματικής κούρσας του Προέδρου της Γαλλίας Sarkozy για να πουλήσει πυρηνική τεχνολογία στους Άραβες όσο είναι καιρός...

Η τεχνολογία που περιγράφεται οχι μόνο υπάρχει αλλά έχει ανακαλυφθεί απο απλούς αλλα ευφυείς μηχανοτεχνίτες εδώ και τριάντα χρόνια.

Έχουν δηλαδή ανακαλυφθεί μέθοδοι σε διάφορα επίπεδα τελειοποίησης που είτε ενισχύουν την λειτουργία των κινητήρων βενζίνης επιτρέποντας μεγαλύτερη ισχύ έως και 40% απο λιγότερο καύσιμο (βενζίνη), είτε αντικαθιστούν την βενζίνη ολοκληρωτικά...

Εκείνο που έρχεται ως απόδειξη της ερεβώδους διάστασης του θέματος, είναι η τραγική δολοφονία του Stan Meyer, ενός ευφυούς αμερικανού μηχανικού που είχε κατασκευάσει πρωτότυπα μηχανών που καίγανε εξ ολοκλήρου νερό... παράγοντας υδρογόνο που δεν αποθηκευόταν όπως κάνουν άλλες συγγενείς τεχνολογίες, με αποτέλεσμα να υπάρχει τεράστιο πρόβλημα αποθήκευσης και υψηλό κόστος για την αγορά των κυψελών αποθήκευσης, αλλα χρησιμοποιούταν ως άμεσο καύσιμο.

Ο Stan Meyer δολοφονήθηκε επειδή απειλούσε τα συμφέροντα των εταιρειών πετρελαίου.

Τα λιγότερο αποτελεσματικά συστήματα πωλούνται ήδη σε απίθανα χαμηλές τιμές στις ΗΠΑ ξεκινώντας απο 150 $

Κάνουν για οποιονδήποτε κινητήρα και αφαιρούνται με την ίδια ευκολία που τοποθετούνται όταν το αυτοκίνητο πηγαίνει για συντήρηση...

Πρόκειται βέβαια περί κωμωδίας διότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν να είχαν ήδη ενσωματώσει τις συσκευές αυτές μειώνοντας δραματικά την κατανάλωση σε καύσιμα των αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού.

Αντίθετα σκύβουν με σεβασμό στα συμφέροντα των εταιρειών πετρελαίου και παράγουν πολυ λιγότερο αποτελεσματικά υβριδικά συστήματα που εκμεταλλεύονται κυρίως τις δυνάμεις αδράνειας του αυτοκινήτου μέσω συλλεκτών ηλεκτρικής ενέργειας...

Στα videο που ακολουθούν θα δείτε επίσης την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας απο μικρές φορητές συσκευές που αντικαθίστανται απο τον κατασκευαστή όπως οι άδειες φιάλες προπανίου... Πρόκειται για απίστευτες τεχνολογίες και όμως απλές που έχουν ανακαλυφθεί σε χώρες απο την Αμερική έως την Ιαπωνία ή και την Μαλαισία απο άτομα που δεν έχουν ολοκληρωμένη επιστημονική κατάρτιση (πρακτικούς μηχανικούς)

Θα μείνετε έκπληκτοι απο εκβιασμούς διεθνών οργανισμών όπως της IMF ενάντια στην κυβέρνηση της Μαλαισίας που έπρεπε να ακολουθεί συγκεκριμένο πρόγραμμα φορολόγησης που ανέτρεπε την υιοθέτηση αυτών των τεχνολογιών και κατ’ επέκταση την δραστική μείωση των εσόδων του κράτους απο την φορολόγηση των καυσίμων...

Θα αντιληφθείτε ότι οι επικλήσεις για την προστασία του περιβάλλοντος είναι συχνά μία σκοπιμότητα και μάλιστα αρκετά δύσοσμη και σκοτεινή για να της αφιερώνουμε και την ελάχιστη προσοχή μας...

Θα αντιληφθείτε ακόμα ότι οργανώσεις όπως η Greenpeace αποτελούν τον συνειδησιακό φερετζέ της κοινωνίας των άνομων συμφερόντων οδηγώντας την προσοχή του κόσμου σε άλλες ατραπούς ασύγκριτα μικρότερης αξίας ώστε να είναι ελεύθερος ο δρόμος της ασυδοσίας και των ληστρικών συμφερόντων.

Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελεί η καμπάνια για την αντικατάσταση των λαμπτήρων πυράκτωσης με άλλους φθορισμού που είναι μεν σημαντική ως πράξη εξοικονόμησης ενέργειας αλλά ωχριά μπροστά στα πλεονεκτήματα χρήσης της πάμφθηνης τεχνολογίας μείωσης του καυσίμου των αυτοκινήτων με την χρήση νερού ως ενισχυτικού καυσίμου...

Το θέμα είναι τεράστιο αλλα ας ξεκινήσουμε απο εδώ, ας ξεκινήσουμε απο την δραματική ενημέρωση που ακολουθεί διότι ο δρόμος θα είναι μακρύς, δύσκολος και πολυ επικίνδυνος όπως απέδειξε η δολοφονία του ηρωικού Stan Meyer. Ας τον θυμόμαστε.

http://www.runyourcarwithwater.com/?hop=bmt2005

http://www.youtube.com/watch?v=GTihOwQGID0

http://www.youtube.com/watch?v=6Rb_rDkwGnU

http://www.youtube.com/watch?v=UVhXrvCCILw

http://www.youtube.com/watch?v=3_F_AnjFtag

http://www.youtube.com/watch?v=h75_TGiwg78


Stan Meyer invented a hydrogen fuel cell that converts any automobile to run on tap water. This conversion kit now made by HydroStar sells for $1.500. Stan Meyer never saw his invention reach fruition as he was killed shortly after this documentary was made.

http://easywatercar.com/2books.htm?hop=wamabam

http://www.youtube.com/watch?v=m_21KafrwRc

5 comments:

Anonymous said...

http://en.wikipedia.org/wiki/Water_fuel_cell

Παναγιώτης Μπαζιωτόπουλος said...

Στον anonymous θα απαντήσω οτι το Link που προτείνει υπάρχει ήδη ως σύνδεσμος... Τα πράσινα γράμματα υποδηλώνουν συνδέσμους... οδηγούν σε πρόσθετες πληροφορίες...

Γνωστοποιώ επίσης ότι το blog αυτό δεν δημοσιοποιεί σχόλια απο ανώνυμους με τους οποίους δεν υπάρχει προφανής τρόπος συνέχειας της επικοινωνίας...

Em. said...

Αγαπητέ φίλε Παναγιώτη,
μήπως ο άνθρωπος μας κοροίδευε? βρήκα κάτι και σου το στέλνω. Σύμφωνα με αυτό το δικαστήριο τον έκρινε ένοχο για απάτη!! Θα ήθελα πολύ την άποψή σου επ αυτού...(δεν έχω γνώσεις θετικών επιστημών,αλλά είπαν ότι επρόκειτο για τη γνωστη ηλεκτρόλυση τελικά, ενώ απέφυγε να επιτρέψει στους καθηγητές να δούν το αυτοκίνητο να δουλεύει..)
The water fuel cell is a device invented by American Stanley Meyer, which he claimed could convert water into its component elements, hydrogen and oxygen, using less energy than can be obtained by the subsequent combustion of those elements. Such a device would constitute a perpetual motion machine, and would therefore violate the first law of thermodynamics. Meyer's claims about the Water Fuel Cell and the car that it powered were found to be fraudulent by an Ohio court in 1996.[1]

Similar devices have been promoted by others (see Water-fuelled car): there is no evidence that any of these devices operate as claimed.

Contents [hide]
1 Construction
2 Meyer's water-fueled car
3 Lawsuit
4 Death
5 Patents
5.1 Stanley Meyer
6 See also
7 Notes
8 External links



Construction
The fuel cell consists of stainless steel plates arranged as a capacitor, with pure water acting as the dielectric. A rising staircase of direct current pulses is sent through the plates at roughly 42 kHz, which is claimed to play a role in the water molecules breaking apart with less directly applied energy than is required by standard electrolysis.

Its name not withstanding, the water fuel cell is not a true fuel cell. It would be an electrolytic cell, as it is claimed to produce hydrogen from water and not the opposite.[2]


Meyer's water-fueled car
It Runs on Water is a video with Stanley Meyer which purports to show a car powered by this fuel cell.[3] Meyer claimed that he could run a 1.6 liter Volkswagen dune buggy on water instead of gasoline.[1] He replaced the spark plugs with "injectors" to spray a fine mist into the engine cylinders, which he claimed were electrified at a resonant frequency. The fuel cell would split water into hydrogen and oxygen gas, which would be combusted back into water vapor in a conventional internal combustion engine to produce net energy.[1] Meyer demonstrated his vehicle for his city's local station Action 6 News and estimated that only 83 liters (22 US gallons) of water was required to travel from Los Angeles to New York.[4]. None of these claims have ever been independently verified.


Lawsuit
In 1996, inventor Stanley Meyer was sued by investors to whom he had sold dealerships, offering the right to do business in Water Fuel Cell technology. According to The Times, Meyer claimed in court that his invention "opened the way for a car which would 'run on water', powered simply by a car battery."[1] The car would even run perpetually without fuel since the energy needed to continue the "fracturing" was low enough for the engine's dynamo to recharge the car's battery.[1] His car was due to be examined by the expert witness Michael Laughton, Professor of Electrical Engineering at Queen Mary, University of London and Fellow of the Royal Academy of Engineering. However, Meyer made what Professor Laughton considered a "lame excuse" on the days of examination and did not allow the test to proceed.[1] The Water Fuel Cell, on the other hand, was examined by three expert witnesses in court who found that there "was nothing revolutionary about the cell at all and that it was simply using conventional electrolysis".[1]

On the basis of the evidence the court found Meyer guilty of "gross and egregious fraud" and ordered to repay the investors their $25,000.[1]


Death
Stanley Meyer died at the age of 57 after eating at a restaurant on 21 March 1998.[5] An autopsy report by Franklin County coroner William R. Adrion showed the cause of death to be a cerebral aneurysm. Conspiracy theories persist, however, that he was poisoned, and that oil companies and the United States government were involved in his death.[5][6] It is argued that this was done to suppress the technology in spite of the fact that complete plans remain available online[7]. To date, no one has used them to produce a working prototype.





Patents

Stanley Meyer
U.S. Patent 5,149,407 : Process and apparatus for the production of fuel gas and the enhanced release of thermal energy from such gas
U.S. Patent 4,936,961 : Method for the production of a fuel gas
U.S. Patent 4,826,581 : Controlled process for the production of thermal energy from gases and apparatus useful therefore
U.S. Patent 4,798,661 : Gas generator voltage control circuit
U.S. Patent 4,613,779 : Electrical pulse generator
U.S. Patent 4,613,304 : Gas electrical hydrogen generator
U.S. Patent 4,465,455 : Start-up/shut-down for a hydrogen gas burner
U.S. Patent 4,421,474 : Hydrogen gas burner
U.S. Patent 4,389,981 : Hydrogen gas injector system for internal combustion engine

See also
Fuel cell
Electrolysis
Pseudoscience
Water fuelled car
Zero-point energy
Cold Fusion
Gasoline pill

Notes
^ a b c d e f g h Edwards, Tony. "End of road for car that ran on Water", The Sunday Times, Times Newspapers Limited, 1996-12-01, p. Features 12. Retrieved on 2007-05-16.
^ The "The Columbia Encyclopedia", Columbia University Press 2004 defines fuel cell as an "Electric cell in which the chemical energy from the oxidation of a gas fuel is converted directly to electrical energy in a continuous process"; and electrolysis as "Passage of an electric current through a conducting solution or molten salt that is decomposed in the process.".
^ Coverage of Stan Meyer's invention on "Action 6 News"
^ Water Powered Car - Fact and Fiction.
^ a b Water Powered Car report on Meyer's death states (as of January 2007), "He was a shame to hear that he was poisoned .... He died in the parking lot of a restaurant in his home town of Grove City, Ohio. Sharks came a week later and stole the dune buggy and all of his experimental equipment, according to his brother, Steve. Stan said while he was alive, that he was threatened many times and would not sell out to Arab Oil Corp."
^ Ball, Philip (September 14, 2007). Burning water and other myths. Nature News. Retrieved on 2007-09-14. “He died in 1998 after eating at a restaurant; the coroner diagnosed an aneurysm, but the conspiracy web still suspects he was poisoned.”
^ http://waterpoweredcar.com/stan.html

External links
Stanley Meyer Bio from waterpoweredcar.com
Fuel for fraud or vice versa? (On Stanley Meyer)—summary of the article in New Energy News.
Meyer's rebuttal letter to New Energy News.
Interview with Stanley Meyer from the 1995 film, Equinox: It Runs on Water
Retrieved from "http://en.wikipedia.org/wiki/Water_fuel_cell"

Παναγιώτης Μπαζιωτόπουλος said...

Φίλε Blogger Em,

Επειδή διάβασες με προσοχή το κείμενο που δημοσίευσα θα παρατήρησες οτι:

Η κατασκευή αεικίνητου είναι ανέφικτη σήμερα.

Εδώ η αναφορά έχει την έννοια του αεικίνητου όπως στην διαδικασία της πυρηνικής σχάσης... Δεν πρόκειται δηλαδή για αεικίνητο αλλα για ψευδαίσθηση με την έννοια ότι απο μικρού όγκου καύσιμο παράγεται πολυ ενέργεια...

Ο όγκος όμως δεν είναι ενεργειακή σταθερά(συμβατική θεώρηση..) όπως δεν είναι ο όγκος του πυρηνικού υλικού στη σχάση...

Η άξια της τεχνολογίας του Stan Mayer είναι αυτή που έδειξε... ατελής μεν αλλα αυτή που έδειξε... Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει την ενίσχυση των συμβατικών κινητήρων και αυτό είναι που ενδιαφέρει εδώ...

Το οτι ο Stan, ως υπερευφυές άτομο (απο όπου είχε περάσει είχε αφήσει την σφραγίδα της ευφυϊας του) έλεγε παραπάνω πράγματα απο αυτά που πρέπει, είναι άλλο θέμα...

Να σου θυμίσω οτι ο ΤΕΣΛΑ ήταν επίσης υπερευφυής και υπέστη τα πάνδεινα από τον κλοπέα εφευρέσεων Edison (Στα ελληνικά θα χαρακτηρίζαμε τον Edison απατεώνα και στα αγγλικά Scam)

Όμως ο Edison δοξάστηκε και δημιούργησε την General Electric, την μεγαλύτερη εταιρεία των ΗΠΑ. Ποτέ δεν κατηγορήθηκε για τις κλοπές εφευρέσεων άλλων διότι πλήρωνε τους πάντες... Το γεγονός ότι ήταν κλέπτης εφευρέσεων δεν σημαίνει ότι δεν συνεισέφερε και ο ίδιος δραματικά, με το υπερευφυές μυαλό του..., σε οσα δοξάστηκε.

Συμπερασματικά.

Οι αποφάσεις των δικαστηρίων δεν αφορούν την υπόθεση που εξετάζουμε εδώ... διοτι αν την ενδιέφεραν ο Edison θα έπρεπε να είναι γνωστός ως ο μέγιστος των απατεώνων και ως κατάδικος.

Εδώ ενδιαφέρει οτι υπάρχει σε εξέλιξη τεχνολογία άμεσης χρήσης συσκευών παραγωγής και καύσης υδρογόνου που λειτουργούν συνδυαστικά με τους κινητήρες βενζίνης και δεν απαιτούν τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας όπως π.χ. το υβριδικό της Toyota Prius διότι η ενέργεια παράγεται δευτερογενώς απο καύση άλλού υλικού... Βέβαια το Prius εκμεταλλεύεται την ενέργεια που χάνεται στην διαδικασία πέδησης... Με άλλα λόγια έχει πολυ περιορισμένη προοπτική... ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

Επισης να επισημάνω οτι η Toyota θα μπορούσε να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το Prius με το να εφαρμόσει την αναφερόμενη τεχνολογία σε διαφορετικές εκδόσεις δηλαδή είτε η παραγόμενη ενέργεια απο την διαδικασία ηλεκτρόλυσης να ενισχύει τον ηλεκτροκινητήρα είτε να ενισχύει την διαδικασία καύσης του βενζινοκινητήρα... (Στις ΗΠΑ διατίθενται ήδη στο εμπόριο φτηνές συσκευές μετατροπής του υδρογόνου σε ηλεκτρική ενέργεια... )

Όποιο δρόμο και αν ακολουθούσε θα έκανε το πετυχημένο Prius εξαιρετικό...

Θεωρώ οτι έτσι θα διακρίνεις την αλήθεια απο το ψέμα ή την υπερβολή και θα αντιληφθείς τους λόγους που κάνουν τις εταιρίες πετρελαίου να κωφεύουν.

Το Prius δεν τους θέτει σε κίνδυνο διότι εκμεταλλεύεται την χαμένη ενέργεια απο τον βενζινοκινητήρα..... ενω η χρήση υδρογόνου τους απειλεί θανάσιμα...

Σε ενημερώνω επιπλέον, για να δεις πως τα ικανά μυαλά αψηφούν τους εκβιασμούς των πετρελαϊκών εταιρειών, οτι στο Abu Dhabi κτίζεται αυτή την στιγμή το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής υδρογόνου στον κόσμο...

Em. said...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΆΜΕΣΗ ΑΠΆΝΤΗΣΉ ΣΟΥ ΦΊΛΕ ΠΑΝΑΓΙΏΤΗ! ΌΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΤΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ, ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ....ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΤΡΙΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΠΗΛΜΠΕΡΓΚ....
ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ 150-200 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΓΕΝΙΚΕΥΘΕΙ Η ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ (ΝΕΡΟΥ?) ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΜΙΣΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΣΥΝΕΠΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΘΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΑΝΑΓΚΗΣ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΙΣΗ ΜΟΝΟ ΠΟΣΟΤΗΤΑ..(ΚΑΙ ΠΑΛΙ 75-80 ΕΥΡΩ ΑΣ ΠΟΥΜΕ.. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΔΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΙΣΥΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΥΠΕΡΖΗΤΗΣΗ ΛΟΓΩ ΙΝΔΙΑΣ ΚΙΝΑΣ, ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΔΕΝ ΘΑ (ΠΟΛΥ)ΦΩΝΑΖΕΙ. ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ: ΜΙΣΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΙΔΙΟ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ..ΓΝΩΣΤΟΥΣ...
ΝΑ ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!! ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ.

ΜΑΝΩΛΗΣ-ΚΡΗΤΗ