tag:blogger.com,1999:blog-34944282.post863001048771851855..comments2012-05-25T10:04:21.405+03:00Comments on Μπαζιωτόπουλος Παναγιώτης: Η Κηφισιά θέλει πολλά και πριν από όλα το ΜΕΤΡΟ της...Παναγιώτης Μπαζιωτόπουλοςhttp://www.blogger.com/profile/03988665578769337789noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-34944282.post-74803655515227911492009-12-03T00:36:01.228+02:002009-12-03T00:36:01.228+02:00σύμφωνα με την σύμβαση η ημερομηνία ανάθεσης ήταν ...σύμφωνα με την σύμβαση η ημερομηνία ανάθεσης ήταν στις 28.2.2008 και η συνολική δειάρκεια του έργου είναι 75 εβδομάδες.Αυτό σημαίνει ότι το έργο έπρεπε ήδη να είχε τελειώσει στις άρχες του Ιουλίου του 2009. Αντιθέτως όλοι γνωρίζουμε απο την καθημερινή μας ταλαιπωρία οτι το έργο ειναι ακόμα στην αρχή.Αυτό επιβεβαιώνεται και απο τις δηλώσεις του Διευθύνων Συμβούλου του ΗΣΑΠ κ.Αραπατσάκου στην Ελευθεροτυπία οτι το έργο έχει φτάσει μόλις το 35 με 40%.<br /><br />Δεύτερον η σύμβαση προβλέπει την εγκατάσταση πρόσθετης σηματοδότησης και αλλαγών έτσι ώστε οι χρονοαποστάσεις κατα την δειάρκεια των έργων να μην αυξηθούν πάρα πολύ αλλά να φτάνει το μέγιστο στα 6 λέπτα.<br /><br />Λαμβάνοντας υπ’όψην τους παραπάνω λόγους καταλαβαίνουμε οτι η εταιρεία ΑΚΤΩΡ δεν πληρεί τους όρους της σύμβασης και στις δυο περιπτώσεις. Στην πρώτη γιατί έπρεπε το έργο να είχε ήδη τελειώσει και στην δευτερη το βιώνουμε όλοι μας καθημερινά όπου η χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών φτανει μέχρι και τα 15 λεπτά.<br /><br />Ουσιαστικά με την ανοχή της διοίκησης του ΗΣΑΠ(κ.Αραπατσάκου) η εταιρεία ΑΚΤΩΡ κάνει οτι θέλει δίχως να υπολογίζει την ταλαιπωρία των πολιτών καθημερινά.Έτσι η λύση του ΑΚΤΩΡ-ΗΣΑΠ για να επιταχύνουν το έργο είναι να αυξηθούν οι μονοδρομήσεις σε διάφορα σημεία της γραμμής αλλά και να κλείνουν τελείως κομμάτια της γραμμής δίχως να υπολογίζουν την καθημερινότητα του πολίτη.Και για να καλύψουνε το κενό αυτό δρομολογούνε λεωφορεία της ΕΘΕΛ με ατελείωτες καθυστερήσεις και ταλαιπωρία για τους επιβάτες.politiki-gnomi.blogspot.comhttp://politiki-gnomi.blogspot.comnoreply@blogger.com